HomeHomeSearchRegisterLog in
Share
 

 XWAFF: Post your teams here

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16314
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 12:24 pm

The draft begins in just over half an hour.

When it's over post your team here, talk about other teams, etc.

____________________
XWAFF: Post your teams here Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16314
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 12:41 pm

Draft lobby is open now. Draft starts in 20 minutes.

I pick 9th... not what I was looking for shifty

____________________
XWAFF: Post your teams here Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13906
Join date : 2013-07-19
Age : 26

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:04 pm

QB | Sam Bradford (PHI)
QB | Derek Carr (OAK)

RB | Jeremy Hill (CIN)
RB | Jonathan Stewart (CAR)
RB | Ameer Abdullah (DET)
RB | Devonta Freeman (ATL)
RB | Duke Johnson (CLE)

WR | Randall Cobb (GB)
WR | Allen Robinson (JAX)
WR | Marvin Jones (CIN)
WR | Josh Huff (PHI)

TE | Austin Seferian-Jenkins (TB)
TE | Jordan Reed (WAS)

K | Caleb Sturgis (MIA)

DEF | Miami Dolphins

---

Not happy at WR. Very happy elsewhere. Hopefully I can find a couple in FA.

____________________
XWAFF: Post your teams here 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Online
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:06 pm

QB Eli Manning
WR Dez Bryant Dal - WR
WR T.Y. Hilton Ind - WR
RB Mark Ingram NO - RB
RB Jonas Gray NE - RB
TE Greg Olsen Car - TE
W/R/T Nelson Agholor Phi - WR

BN Tyler Eifert Cin - TE
BN Michael Crabtree Oak - WR
BN Denard Robinson Jax - RB
BN Cole Beasley Dal -
BN Nick Foles StL - QB
BN Lorenzo Taliaferro Bal - RB

Kickers
K Matt Bryant Atl - K
DEF Seattle DEF

My squad Bruh......
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13906
Join date : 2013-07-19
Age : 26

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:06 pm

Drachen sniped me twice with Jonas Gray and Tyler Eifert. Sad

____________________
XWAFF: Post your teams here 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Online
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:07 pm

I was just lying in wait for those players tbh. I aint bothered

I was surprised Yahoo had them ranked so low Funny


Last edited by Drächen Fx on Sat Aug 15, 2015 2:10 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
TJ Ω
#TeamRomie
TJ Ω

Posts : 5254
Join date : 2013-07-23
Age : 25
Location : Where I Shouldn't Be

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:08 pm

QB - Matt Ryan (ATL)
QB - Blake Bortles (JAX)

RB - DeMarco Murray (PHI)
RB - Alfred Blue (HOU)
RB - DeAngelo Williams (PIT)
RB - Reggie Bush (SF)
RB - Ronnie Hilman (DEN)

WR - Mike Evans (TB)
WR - Kelvin Benjamin (CAR)
WR - Sammie Watkins (BUF)
WR - Eddie Royal (CHI)
WR - Malcolm Floyd (SD)

TE - Jordon Cameron (MIA)

K - Cody Parkey (PHI)

DEF - Baltimore

I'm pretty stacked at WR tbh
Back to top Go down
Guest
Guest



XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:10 pm

Huh

QB M. Stafford Det - QB 9
WR A. Green Cin - WR 7

WR D. Hopkins Hou - WR 9
RB C. Spiller NO - RB 11
RB T. Coleman Atl - RB 10
TE R. Gronkowski NE - TE 4
W/R/T J. Edelman NE - WR 4
K A. Vinatieri Ind - K 10
DEF Philadelphia 8
BN C. Palmer Ari - QB 9
BN L. Donnell NYG - TE 11
BN C. Polk Hou - RB 9
BN G. Jennings Mia - WR 5
BN F. Jackson Buf - RB 8
BN M. Wheaton Pit - WR 11


Last edited by Huh on Sat Aug 15, 2015 2:11 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16314
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:11 pm

QB | Cam Newton
QB | Robert Griffin III

RB | Matt Forte
RB | Justin Forsett
RB | Alfred Morris
RB | Tre Mason
RB | Ray Rice (lol)

WR | Mike Wallace
WR | Roddy White
WR | Jarvis Landry
WR | Stevie Johnson
WR | Breshad Perriman

TE | Vernon Davis

DEF | New York Jets

K | Blair Walsh

YO

All I need is resurgences from Roddy White & Vernon Davis... if not I have other plans for WR and I'll have to figure something out in FA for TE. I aint bothered

____________________
XWAFF: Post your teams here Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:12 pm

QB Ryan Tannehill
RB CJ Anderson
RB Chris Ivory
WR Alshon Jeffrey
WR Emmanuel Sanders
TE Kyle Rudolph
FLEX John Brown
DEF Kansas City
K Greg Zurlein

BN:
RB Ryan Matthews
WR Charles Johnson
RB Darren McFadden
WR Stedman Bailey
WR Marquess Wilson
DEF Minnesota
Back to top Go down
TJ Ω
#TeamRomie
TJ Ω

Posts : 5254
Join date : 2013-07-23
Age : 25
Location : Where I Shouldn't Be

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:13 pm

The first reciever Burdur took was Mike Wallace.

What? Indifferent
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:13 pm

¯\\_(ツ)_/¯ wrote:
QB | Cam Newton
QB | Robert Griffin III

RB | Matt Forte
RB | Justin Forsett
RB | Alfred Morris
RB | Tre Mason
RB | Ray Rice (lol)

WR | Mike Wallace
WR | Roddy White
WR | Jarvis Landry
WR | Stevie Johnson
WR | Breshad Perriman

TE | Vernon Davis

DEF | New York Jets

K | Blair Walsh

YO

All I need is resurgences from Roddy White & Vernon Davis... if not I have other plans for WR and I'll have to figure something out in FA for TE. I aint bothered
THOSE WRs LOL
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:14 pm

BTW Vernon Davis might get cut. LOL
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:14 pm

Burdur ROFL!
Back to top Go down
StrawHatLeo
Jobber


Posts : 102
Join date : 2015-07-29

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:15 pm

QB Tony Romo

RB Marshawn Lynch
RB Frank Gore
RB Latavius Murrry

WR Golden Tate
WR Steve Smith
WR Terrance Williams
WR Brian Quick
WR Cody Latimer
WR Doug Baldwin
WR Harry Douglas

TE Dwayne Allen
TE Ladarius Green

K Nick Folk
DEF Carolina Panters

Campionship team right here I aint bothered
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16314
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:15 pm

Seriously those are good WR's. I aint bothered

I waited on WR. I don't know what you guys are smoking, I like my guys (except kinda Roddy but I felt like taking a chance). NAH There will even be pretty good ones in FA. I already plan on keeping an eye out on 2 guys in particular at WR, they just need to work their way up the depth charts. walk

____________________
XWAFF: Post your teams here Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:16 pm

Man, TJ drafted better team than Burdur this year. He can never talk shit again. TJ's team is actually solid, too. Bruh......
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16314
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:17 pm

Really You guys are mistaken.

____________________
XWAFF: Post your teams here Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:17 pm

This niggas team is Grade A trash Bruh......
Back to top Go down
StrawHatLeo
Jobber


Posts : 102
Join date : 2015-07-29

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:19 pm

Burdur has Matt Forte and Alfred Morris.

The rest Bruh......
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:19 pm

Those WRs belong in the bench. Bruh......
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9009
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:20 pm

Yeah That ROFL!
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:23 pm

TJ has a good team if he starts Watkins and Blue over DeAngelo Williams and Eddie Royal.
Back to top Go down
StrawHatLeo
Jobber


Posts : 102
Join date : 2015-07-29

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:24 pm

DeAngelo Williams still around? Bruh......
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

XWAFF: Post your teams here Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Post your teams here   XWAFF: Post your teams here EmptySat Aug 15, 2015 2:25 pm

I guess so. Funny
Back to top Go down
 

XWAFF: Post your teams here

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 11Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

 Similar topics

-
» how to make a image clickable on my forum when i post?
» Profile bar bigger then Post?
» post last edited by
» facebook Problem with topics take only the banner and not the image in the post
» Anti double post

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Sports Zone :: Fantasy Football-