HomeHomeCalendarSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share
 

 WF FF: How many times...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next

How often do you think Ian will look over the depth charts?
Never, he realized that just doesn't work for him
WF FF: How many times... I_vote_lcap0%WF FF: How many times... I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
A few times, Ian has a good memory
WF FF: How many times... I_vote_lcap50%WF FF: How many times... I_vote_rcap
 50% [ 1 ]
Every day until the draft so he knows all the updates
WF FF: How many times... I_vote_lcap0%WF FF: How many times... I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
He's going to have the depth charts in front of him at all times
WF FF: How many times... I_vote_lcap50%WF FF: How many times... I_vote_rcap
 50% [ 1 ]
Total Votes : 2
 

Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 4:00 pm

Do you think Ian is going to look over the teams' depth charts from now to August 27th? Oh the DRAMA

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 6:00 pm

Bruh......
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13863
Join date : 2013-07-19
Age : 26

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 9:58 pm

It wasn't until last week that I realized why Burdur says dumb shit like this. I always thought he was just taking the piss. Thirsty Mofos

____________________
WF FF: How many times... 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:10 pm

What did you realize? clown

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:12 pm

At least you can read a depth chart. Burdur over here was picking up Zac Stacy off waivers while he was a 3rd string RB. clown
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:13 pm

You're the one who drafted a 3rd string RB in the 2nd round. clown

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 8999
Join date : 2013-07-23

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:15 pm

Don't forget about Lance Dunbar...Mexi had high hopes for that dude CJ
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:15 pm

That nigga was the starter when I drafted him. clown Yo ass spent a waiver on him when he was literally the 3rd stringer. ROFL!
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:16 pm

Drächen Fx wrote:
Don't forget about Lance Dunbar...Mexi had high hopes for that dude CJ
The only thing I don't forget is the fact that you have a 1 win season and a 2 win season. CJ
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13863
Join date : 2013-07-19
Age : 26

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 10:34 pm

McClown Town wrote:
What did you realize? clown

I realized you said that shit because you don't even know what a depth chart is. Just like you don't know how trades in the NBA Draft work even though you're a "basketball expert"

____________________
WF FF: How many times... 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:22 pm

Who doesn't know what a depth chart is? clown And I know my shit in basketball. Einstein

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13863
Join date : 2013-07-19
Age : 26

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:27 pm

You obviously don't know anything about either sport Funny

____________________
WF FF: How many times... 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:32 pm

Then how do I always know more things than you?

And I dominate the fantasy basketball league.

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 8999
Join date : 2013-07-23

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:35 pm

McClown Town wrote:
And I dominate the fantasy basketball league.
C'Mon, bro, that ain't even a real league. You gotta beg people to play, and then people only play out of sympathy CJ
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13863
Join date : 2013-07-19
Age : 26

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:36 pm

1. WTF are you talking about, no you don't. Funny Not one person on this site other than you would say you do.

2. You begged me to join and I told you I wasn't going to pay attention. You win the fantasy basketball league because you're the only one who can be asked to give it your attention every day for like 5 months. Bruh......

____________________
WF FF: How many times... 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:40 pm

@Eeyen wrote:
1. WTF are you talking about, no you don't. Funny Not one person on this site other than you would say you do.

2. You begged me to join and I told you I wasn't going to pay attention. You win the fantasy basketball league because you're the only one who can be asked to give it your attention every day for like 5 months. Bruh......
ROFL!

1. That's because everyone else is a clown too and don't give me my due respect on all the knowledge I drop. clown

2. I only needed to check that shit once a week because my drafting ability in basketball is on another level. Einstein

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 8999
Join date : 2013-07-23

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:40 pm

Bad Hombre wrote:
Drächen Fx wrote:
Don't forget about Lance Dunbar...Mexi had high hopes for that dude CJ
The only thing I don't forget is the fact that you have a 1 win season and a 2 win season. CJ
Yeah, & if this were you your grandparents would never leave the house and we wouldn't hear from you again Mexi...


Last edited by Drächen Fx on Mon Aug 14, 2017 12:20 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 8999
Join date : 2013-07-23

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptySun Aug 13, 2017 11:45 pm

Gonna have this GIF ready for whenever Mexi loses this year TJ on Sundays


WF FF: How many times... InjdLCQBmYeQ_90rnzN9WItvOLwYftsGnfhF1d-iJH4
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13863
Join date : 2013-07-19
Age : 26

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 12:11 am

ROFL!

____________________
WF FF: How many times... 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 7:38 pm

Drächen Fx wrote:
Bad Hombre wrote:
Drächen Fx wrote:
Don't forget about Lance Dunbar...Mexi had high hopes for that dude CJ
The only thing I don't forget is the fact that you have a 1 win season and a 2 win season. CJ
Yeah, & if this were you your grandparents would never leave the house and we wouldn't hear from you again Mexi...
But it's not me, cuz I ain't trash. :umad:
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 7:44 pm

Drächen Fx wrote:
Gonna have this GIF ready for whenever Mexi loses this year TJ on Sundays


WF FF: How many times... InjdLCQBmYeQ_90rnzN9WItvOLwYftsGnfhF1d-iJH4
The only thing you should have ready is those new pool sticks to take out your anger for being trash. Bruh......
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 9:08 pm

BTW I'm gonna be drafting this year from Mexico. Illegal Mexicans
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16202
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 10:20 pm

Is the internet on that spirm computer gonna hold up though? Mexi...

____________________
WF FF: How many times... Jets-fan
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12608
Join date : 2013-07-22
Age : 22
Location : Pasco, WA

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyMon Aug 14, 2017 11:07 pm

1. It's penis computer.
2. I got international data, bruh. Bruh......
Back to top Go down
Batman
I am Batman
I am Batman
Batman

Posts : 19127
Join date : 2013-07-23
Age : 24
Location : Learning maturity

WF FF: How many times... Empty
PostSubject: Re: WF FF: How many times...   WF FF: How many times... EmptyTue Aug 15, 2017 5:22 am

Drächen Fx wrote:
Gonna have this GIF ready for whenever Mexi loses this year TJ on Sundays


WF FF: How many times... InjdLCQBmYeQ_90rnzN9WItvOLwYftsGnfhF1d-iJH4

I'm fucking dying. ROFL!

____________________
.

Favorite Current Wrestlers:
1. Seth Rollins
2. AJ Styles
3. Kevin Owens
4. Shinsuke Nakamura
5. John Cena

Favorite All-Time Wrestlers:
1. The Undertaker
2. CM Punk
3. Daniel Bryan
4. Triple H
5. Stone Cold Steve Austin
Back to top Go down
 

WF FF: How many times...

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

 Similar topics

-
» Winging it/the Steeple Times
» How many times should post on Facebook in a day.
» Need help to limit the view (times) number of visitors
» TIMES Endorses Pam Cap for Mayor

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Sports Zone :: Fantasy Football-