HomeHomeCalendarSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share | 
 

 Madden 18

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:04 pm

Who else got this? Haven't played yet, just looking at depth charts and stuff (/Ian) but about to play it for the first time tonight. But I gotta say, Madden killed it with the soundtrack this year. A lot of good hip hop / rap that I'm digging. YO

We getting our franchises going again? Oh the DRAMA

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
avatar

Posts : 8585
Join date : 2013-07-23

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:08 pm

Man, me & CB got this last week NAH

But damn, every time I get on I see that CB's on Madden. I think the only thing CB does is eat and play Madden. pig
Back to top Go down
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:10 pm

MUT is like FF. Serious business. pig

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:20 pm

I'll probably get it eventually, tbh, when I can get a cheap used copy.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:27 pm

Imma start the Long Shot story mode. Man I love the underdog stories. (happy)

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
avatar

Posts : 18226
Join date : 2013-07-23
Age : 26
Location : Kotzebue, AK

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 7:53 pm

McClown Town wrote:
Imma start the Long Shot story mode. Man I love the underdog stories. (happy)
Same dude who doesn't like Daniel Bryan.

____________________
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 10:16 pm

How do you skip all these cut scenes in this long shot story mode? Tired

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
TJ Ω
#TeamRomie
avatar

Posts : 4916
Join date : 2013-07-23
Age : 23
Location : Where I Shouldn't Be

PostSubject: Re: Madden 18   Wed Aug 30, 2017 10:42 pm

clown
Back to top Go down
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Thu Aug 31, 2017 12:43 am

I shit you not I'm still going through cut scenes. CJ It's not even cut scenes I guess... just story scene after story scene like a movie with occasional little mini-games and tasks. (still kinda fun tho)

Like I just finally got to the NFL draft (and more cutscenes coming). I don't know if the story varies or not in this..... but I went undrafted. CJ

My boy in this went to the Pats & earlier I picked that my favorite team is the Jets. Bruh...... And nooow the Jets & Pats happened to both offer me a deal as an UDFA. Bruh......

I chose the Pats to play with my boy Colt Cruise. Thirsty Mofos

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Thu Aug 31, 2017 12:47 am

Man not the fucking Patriots. rex I regret that decision now.

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Thu Aug 31, 2017 12:53 am

Ok now I'm MAD. TJ on Sundays

Apparently THAT was the entire mode. There's no actual games to play and you don't even play in the NFL at all. Bruh...... It's just hours of cutscenes & a few mini challenges to complete as basically shortened, simulated high school & "longshot league" games.

FUCK I'm mad. I didn't know THIS was the whole damn story mode. face palm

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
avatar

Posts : 18226
Join date : 2013-07-23
Age : 26
Location : Kotzebue, AK

PostSubject: Re: Madden 18   Thu Aug 31, 2017 12:10 pm

McClown Town wrote:
Man not the fucking Patriots. rex I regret that decision now.
#sddhould have went with The Jets clown

____________________
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
TJ Ω
#TeamRomie
avatar

Posts : 4916
Join date : 2013-07-23
Age : 23
Location : Where I Shouldn't Be

PostSubject: Re: Madden 18   Thu Aug 31, 2017 4:08 pm

Madden clown
Back to top Go down
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Fri Sep 01, 2017 9:42 pm

Man I LOVE Beast Mode in this game. Yeah And I just missed playing as Lynch in a Madden game. YO

This game is actually a lot better from improving a bunch of little things. The running is so much better & smoother and the juke moves / trucking / etc. isn't complete garbage anymore. For the "simulation" gameplay style at least, the game actually has a realistic flow & feel to it. clap

Although maybe I'm just saying this because I still haven't lost yet after somewhere between 5-10 games played. Thirsty Mofos

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Fri Sep 01, 2017 10:44 pm

Ok nvm this game is bullshit. I didn't exit a game after I won (a game in which I ran for 200+ yards with Lynch and just balled out in a good fun game) and then when I returned and exited the game, Madden crashed. Bruh...... Now I have to replay the damn game. Shaking Head

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Fri Sep 01, 2017 11:01 pm

Ok I won by more points and did almost as well with Lynch so I ain't even mad. I aint bothered

They managed to block a FG on me in both games though. CJ

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: Madden 18   Sat Sep 02, 2017 12:07 am

I'm debating whether I wanna pay full price for it now or wait a few months to get it, tbh. I kinda wanna get it, but I can just play any Madden game from the past 4 years and be fine.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Sat Sep 02, 2017 12:36 am

You won't be fine... the mechanics in those Madden games suck. CJ

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: Madden 18   Sat Sep 02, 2017 1:05 am

Did you think they sucked before playing Madden 18?
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Sat Sep 02, 2017 9:08 am

@Giggity Gopher wrote:
Did you think they sucked before playing Madden 18?
Not really but I still thought they had problems. Thirsty Mofos

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: Madden 18   Sat Sep 02, 2017 3:48 pm

You'll probably think 18's mechanics suck when 19 comes out.

If I never play 18, I won't know the difference. (happy)
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Sun Sep 03, 2017 1:10 pm

Ok so you can play as the story mode character (Devin Wade) in a regular franchise after you finish the story mode. So I'm gonna do that. Thirsty Mofos

Turned instant starter off too so imma be sitting on the bench behind Brady (and probably even Garoppolo) for a while. CJ

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
avatar

Posts : 8585
Join date : 2013-07-23

PostSubject: Re: Madden 18   Sun Sep 03, 2017 1:20 pm

Demand a release in FA Baby
Back to top Go down
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Sun Sep 03, 2017 1:30 pm

I'm 4th on the depth chart behind Brissett too because the rosters haven't updated yet. CJ

We're 7-1 at the bye week tho (happy)

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: Madden 18   Sun Sep 03, 2017 1:51 pm

Oh man, in Week 11 the struggling New York Jets (4-6) just signed UDFA:

Spoiler:
 

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
 

Madden 18

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Video Games-