HomeHomeSearchRegisterLog in
Share
 

 Any complaints about the draft time & day?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:00 pm

Well nevermind. I told him and he decided to join now. So we have a full league. WOO

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:02 pm

Yup, this shit full. YO
Back to top Go down
Guest
Guest



Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:07 pm

I know how badly Burdursmurf wanted to keep me from winning this league but it's too late, I'm in. I vote Saturday but it doesn't make a difference for me.
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:10 pm

ROFL! You won't even make the playoffs tbh

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:16 pm

I'ma win this shit so no point of arguing over it. I aint bothered
Back to top Go down
Guest
Guest



Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:23 pm

Have fun drafting the Seahawks D/ST which is comprised of players all on PED's
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 5:35 pm

Haaaaa gunned walk Funny


BTW, the league's schedule has been randomized and each division faces each other once WOO (for the record, I randomized it 3 times because I needed to get it so that all division teams play each other once I aint bothered)

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 6:13 pm

Red Sox wrote:
Have fun drafting the Seahawks D/ST which is comprised of players all on PED's
A Patriots fan trying to lecture me about cheating Defenses. Really
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 6:14 pm

Anyways we should make the Playoff Weeks 14, 15, and 16.
Back to top Go down
Guest
Guest



Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 6:30 pm

Señor Mexicano wrote:
A Patriots fan trying to lecture me about cheating Defenses.
Actually no I'm a Titans fan. Nice try though Really 
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 7:45 pm

Nigga just admits he's a Titans fan with no shame. Really

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 7:48 pm

Señor Mexicano wrote:
Anyways we should make the Playoff Weeks 14, 15, and 16.
Why? I don\'t know

I think Week 17 is fine for the championship, just gotta make sure you draft good depth too and check your lineup before the week starts. Same for Week 16.

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Guest
Guest



Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 9:11 pm

I also vote Saturday.
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 9:25 pm

Red Sox wrote:
Señor Mexicano wrote:
A Patriots fan trying to lecture me about cheating Defenses.
Actually no I'm a Titans fan. Nice try though Really 
Hmmmmmmmmmmm Pretty sure you were a Patriots fan. Even worse.

ROFL! Titans

Piss! Titans
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 9:27 pm

BurdurSmurf wrote:
Señor Mexicano wrote:
Anyways we should make the Playoff Weeks 14, 15, and 16.
Why? I don\'t know

I think Week 17 is fine for the championship, just gotta make sure you draft good depth too and check your lineup before the week starts. Same for Week 16.
Because sometimes teams rest their starters on the last week.
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 9:30 pm

And seems like Saturday works best for most people that have come on here, so I can just PM people that the draft is on Saturday at 1 PM EST. And I'll ask everyone if they have objections to the time and date.
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 10:18 pm

Yeah that'll be the official time. Changed it, we're gonna go with that. Just send the PM anyway to remind everyone about the draft and so they know it was changed. good job

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 10:43 pm

Okay, sent everyone a PM except for Burdur and myself because that's completely pointless and a waste of time.
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 10:58 pm

Cool good job

Señor Mexicano wrote:
BurdurSmurf wrote:
Señor Mexicano wrote:
Anyways we should make the Playoff Weeks 14, 15, and 16.
Why? I don\'t know

I think Week 17 is fine for the championship, just gotta make sure you draft good depth too and check your lineup before the week starts. Same for Week 16.
Because sometimes teams rest their starters on the last week.
Yeah but you gotta take that into consideration, it's a fair possibility for everyone. Make sure you have enough depth and draft players more wisely. nervous

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 11:14 pm

I think it would suck for someone to end up like that but it's up to you.
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13905
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyMon Aug 12, 2013 11:33 pm

Agreed with Mexi... championship should be week 16. Funny

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyTue Aug 13, 2013 12:01 am

Especially because there's a bunch of people in the league. There isn't a lot of chance for depth.
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16305
Join date : 2013-07-23
Location : Darnoldville

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyTue Aug 13, 2013 1:42 am

It's something I thought about for a while before setting it up originally.

The thing I don't like about Week 16 is that there's also certain players that get rested either the entire game or part of it. That makes things even more confusing AND it's usually not as clear earlier in the week or even just before the game starts, so that could screw a single person over a lot easier. For Week 17 it becomes more obvious & known early on, so you have time to take advantage of the situation. I don\'t know It should be expected and the problem is likely to happen for both teams, rather than the possibility of a last-second benching or first/second quarter benching screwing over one of the two teams in Week 16.

I mean I guess it'd still be better off Week 16 with fewer players being benched as it at least makes these problems less likely to happen.

I'm willing to change it, I also just checked and yeah it's still possible to change it. So confirm here if you want it changed, I'll probably do it, but I'll make the switch in a day or two.

____________________
Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Bernie 2020
TRU
TRU
Bernie 2020

Posts : 12647
Join date : 2013-07-22
Age : 23
Location : Pasco, WA

Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyTue Aug 13, 2013 1:44 am

I'd prefer Week 16
Back to top Go down
Guest
Guest



Any complaints about the draft time & day? - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Any complaints about the draft time & day?   Any complaints about the draft time & day? - Page 3 EmptyTue Aug 13, 2013 11:21 am

week 16 same
Back to top Go down
 

Any complaints about the draft time & day?

View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

 Similar topics

-
» you cannot send email at this time?
» [Only Topic]Down time 02/04/16
» Time zone update
» same time .com and forumation domain working how to solve the problem
» How do I exchange my points for more Ad-free time

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Sports Zone :: Fantasy Football-